Taijiang esame ENT è tabella di trattamentu utilizendu principii è struzzioni di funziunamentu

1. Introduzione di u produttu
TJ-6003A Allungamentu di u tavulinu di esame è trattamentu ENT Deluxe adopta un compressore impurtatu senza oliu è una pompa di vacuum, chì hè chjuca in grandezza è pocu rumore.
U tavulinu di esame è trattamentu di a serie ENT hè cumpostu da unità principale, pistola spray, pistola sniffer, pistola soffiante, defogging di riscaldamentu, spotlight è bracket, vassoio, cisterna di cotone, lampada di visione di film (opcional), etc.;(dettagliata in a tavula sottu)
2. Scopu di applicazione
Pò esse usatu inseme cù l'endoscopiu ORL per l'esame, u diagnosticu è u trattamentu in u dipartimentu ORL.
3. Contraindications
Stu pruduttu hè un equipamentu d'ispezione è trattamentu di rutina è ùn hà micca contraindicazioni evidenti.
4. Utilizà e cundizioni ambientali
1) Temperature ambiante: 8℃~40℃;
2) Umidità relativa: 35% ~ 70%;
3) Pressione atmosferica: 700hPa ~ 1060hPa;
4) Tensione di alimentazione: AC220V±22V, 50Hz±1Hz.
5. Precauzioni
1) L'uspidale deve furnisce una presa di corrente cù una prutezzione standard di messa à terra per mantene l'equipaggiu in modu affidabile.
2) Prima di u primu usu, a pistola spray, a pistola sniffer, a buttiglia di medicina liquida, u tubu di aspirazione, a piccula buttiglia di medicina, a cisterna di medicina è l'altri equipaghji deve esse disinfettati.Dopu chì ogni paziente l'utiliza, deve esse disinfettatu secondu a regulazione.
3) Se a terra in a buttiglia di terra supera 1/2 di l'altezza di a buttiglia durante l'usu, deve esse pulita, ma deve esse pulita prima di ogni turnu, è una piccula quantità di acqua disinfettante deve esse aghjuntu à a buttiglia, è u tappu di buttiglia deve esse strettu.
4) I pomi di regulazione di pressione pusitiva è negativa di a tavola di trattamentu sò strettamente pruibiti da esse rotati arbitrariamente, perchè sò stati aghjustati à u mumentu di a consegna (o installazione è debugging).Se a pressione cambia è ùn pò micca risponde à i requisiti di l'usu, pò esse rotatu.
5) Quandu s'utilice a pistola spray, hè necessariu chì l'arburetu di l'ugello è a linea horizontale deve esse manteni in un angolo di ± 45 gradi, è ùn deve esse invertitu.Dopu l'usu, mette a pistola spray in u sediu di u foru di a pistola spray.Dopu chì u sniffer hè utilizatu, l'anellu di sniffer deve ancu esse postu, è a pompa d'aria cesserà di travaglià.Allora spegne l'interruttore di putenza è tagliate u putere.
6) U tavulinu di trattamentu hè un equipamentu d'ispezione senza cuntattu, è ùn deve micca toccu u paziente quandu l'utilizanu.
7) A lampa di disinfezione ultravioletta hè incrustata in a tavola d'esame.A tappa di a tavula deve esse coperta durante a disinfezione (per impedisce chì qualsiasi parte di u corpu umanu sia esposta à i raghji ultravioletti) prima di accende l'interruttore di l'alimentazione di a lampada di disinfezione.Dopu a disinfezione, l'interruttore di l'alimentazione di a lampada di disinfezione deve esse spenta in tempu.
8) Ùn lasciate micca chì l'unità principale è a lente si bagnanu, è evite a contaminazione di a medicina liquida quandu l'utilizanu, per evità malfunzionamenti.
9) Ùn mette micca l'unità principale o a lente in un locu induve a temperatura supera i 60 ℃.
10) Evite vibrazioni, rumore, interferenza elettromagnetica forte, luce diretta di u sole, etc.

nutizie
TJ-6003A Deluxe allungata Quantità
Host (inclusa tavola di scrittura) 1 set
Pistola a spruzzo: Godutu 1 bastone
Pistola Spray: dritta 2 bastoni
Sniffer 1 bastone
Pistola di soffiu 1 bastone
Spotlights è parentesi 1 bastone
vassa 2
Padella di terra integrata 1
Bottiglia di medicina di vetru marrone 2/biancu 2
Cisterna di cotone S2
Dispositivo di rimozione di nebbia riscaldante 1 set
Disinfezione UV 1 set
schermu di cuntrollu touch LED 1 set
Dimensioni (LxP*H) 1900x800x750
Materiale di countertop Vetru di cristallu ultra-biancu impurtatu
Monitor 1 (opcional)
Luce fridda 1 (opcional)
Camera 1 (opcional)
Endoscope ORL (opcional)
Sistema di rapportu graficu endoscopiu 1 (opcional)
Vissore di film ultra-sottile LED 1 (opcional)

Tempu di posta: Jul-07-2022