Mantenimentu è introduzione di sistema di càmera di endoscopiu medicale

U sistema di càmera di l'endoscopiu medico hè custituitu da una interfaccia ottica endoscopica, una testa di càmera è un sistema di càmera.U sistema di càmera hè custituitu da una camera, un cordone di alimentazione è diverse linee di cunnessione;l'interfaccia otticu di l'endoscopiu hè adattatu per: laparoscope, sinusoscope, support laryngoscope, hysteroscope è altri endoscopi.

novu 3.1
novu 3

U rolu di u sistema di càmera di l'endoscopiu medico

1. Guide light, dirige a luce da a forte fonte di luce fora in l'urganu per illuminà u situ di ispezione;

Siconda, guida l'imaghjini, trasmette l'imaghjini chì riflette a situazione endoscopica di l'urganu, è attraversu u monitoru, hè cunvenutu per u duttore per osservà u tissutu intracavity chjaru è detallatu, è furnisce a guaranzia per u duttore per operare in modu sicuru è finamente.

I difetti cumuni di u sistema di càmera:

Ospite di a camera: sfocatura di l'imaghjini, cast di culore di l'imaghjini, sfarfallu di l'imaghjini, senza output di l'imaghjini, l'ospite ùn pò micca esse iniziatu, etc.
Camera: Interferenza di l'imaghjini, cast di culore di l'imaghjini, fallimentu di focu o di zoom, baionetta solta, guaina rotta, cable rottu, etc.
Fonte di luce fredda: nisuna fonte di luce, l'ospite ùn pò micca esse avviatu, a fonte di luce lampeggia, a lampadina hè spenta, alarme di timing, etc.
Pneumoperitoneum machine: codice d'errore, pressione instabile, pressione di l'aria insufficiente, senza uscita di gas, incapaci di inizià, etc.
Guida di luce: A guaina di u cable hè dannata, a fibra di guida di luce hè rotta è a luminosità ùn hè micca abbastanza, a testa di guida di luce hè brusgiata è dannata, l'adattatore hè dannatu, etc.

Scopu di mantenimentu di u sistema di càmera:
Mantenimentu di l'ospite di a camera: mantenimentu di a scheda di trasfurmazione di l'imaghjini, mantenimentu di a scheda di cunduttore, mantenimentu di l'alimentazione di l'ospite, mantenimentu di a scheda di output back-end, etc.
Mantenimentu di a camera: riparazione di u cable di a camera, a sustituzione di u cable di a camera, a sustituzione di a camera CCD, u mantenimentu di u specchiu di sintonizazione di a camera.
Mantenimentu di a fonte di luce fredda: mantenimentu di a scheda madre, mantenimentu di scheda d'alta tensione, sustituzione di moduli d'alta tensione, rimpiazzamentu di lampadine, reset di moduli di timing di bulbe, etc.
Mantenimentu di a macchina di insufflazione: mantenimentu di u circuitu di cuntrollu, mantenimentu di u circuitu di gas, mantenimentu di u pannellu di alimentazione, mantenimentu è rimpiazzamentu di valvula di cuntrollu.
Manutenzione di guida di luce: rimpiazzà a fibra di guida di luce, a testa di guida di luce, l'adattatore, u tubu esternu, etc.


Tempu di posta: Jul-07-2022