Applicazione di sistema di camera endoscopica medica in u campu di l'otorinolaringologia

Endoscope ENT, puri è senza radiazzioni, hè più sicuru;adopta tuttu u prucessu di cuntrollu digitale di a temperatura, chì pò esse precisa à 0,05 gradi, ùn brusgia micca a mucosa, ùn dannu micca l'epiteliu ciliatu, è ùn hà micca effetti secundari.Sottu u monitoraghju visuale di tuttu u prucessu di l'endoscopiu ENT, rinite, polipi nasali, sinusite, snoring, septum nasale deviatu, otitis media è altre cirurgia pò esse cumpletu in circa 10 minuti.Ùn ci hè micca sanguinamentu postoperatoriu, nè dolore, è ùn ci hè bisognu di esse hospitalizatu.

novu 4.1
novu 4

Introduzione di a funzione: L'endoscopiu nasale hè un strumentu indispensabile per a chirurgia endoscopica nasale.A cirurgia endoscopica nasale hè una operazione realizata nantu à a cavità nasale è i sinusi sottu à l'istruzzioni di un endoscopiu nasale.Havi i vantaghji di una bona illuminazione è un funziunamentu precisu, è riduce u dannu chirurgicu innecessariu.A cirurgia endoscopica nasale hè principalmente aduprata per u trattamentu di sinusitis cronica, polipi nasali, resection di masse nasali benigna, trattamentu di epistaxis, riparazione di traumatismi nasali, è trattamentu adjuvante di lesioni paranasali è di l'orechja media.
L'endoscopia nasale, cunnisciuta ancu com'è endoscopia funziunale, hè una nova tecnulugia sviluppata.I più cumuni in u trattamentu di e malatie nasali sò polipi nasali, sinusitis, rinitis allergii, sinusitis paranasali, e cisti nasali, etc. A rata di successu hè finu à u 98%.Comparatu cù a cirurgia tradiziunale, ùn hà micca dolore, traumu minimu è ricuperazione rapida., bonu effettu è cusì.
L'applicazione di l'endoscopiu nasale hè un cambiamentu di l'era in u campu di a scienza nasale è una nova tecnulugia sviluppata.Cù l'aiutu di a bona illuminazione di l'endoscopiu, l'operazione distruttiva tradiziunale hè trasfurmata in a struttura normale di a cavità nasale è di i sinus paranasali nantu à a basa di sguassà cumplettamente e ferite, furmendu una bona ventilazione è drenaje, è mantene a forma è a funzione di a cavità nasale è a mucosa sinusale.normale.A so applicazione hè stata allargata à l'arechja, u nasu, a faringe, a laringe, a testa, u collu è altri campi di ricerca.
A cirurgia endoscopica nasale, cunnisciuta ancu com'è chirurgia endoscopica funziunale di u senu, rende a cirurgia più delicata per via di a bona illuminazione di l'endoscopiu è di i strumenti chirurgici di supportu.L'operazione hè realizata in i narici, è ùn ci hè micca incisione nantu à u nasu è a faccia.Hè una tecnica chirurgica chì ùn pò micca solu sguassà a malatia, ma ancu mantene e funzioni fisiologiche normale.A basa di caccià e ferite, a mucosa normale è a struttura di a cavità nasale è i sinus paranasali deve esse cunservatu quant'è pussibule per furmà una bona ventilazione è drenaje, per prumove a ricuperazione di a forma è a funzione fisiologica di a cavità nasale. e mucosa sinusale.S'appoghjanu nantu à a ricuperazione di e funzioni fisiulogiche di a cavità nasale è di i sinus, l'effettu terapeuticu ideale pò esse rializatu.
A causa di a so forte guida di luce, un grande angulu è un largu campu di vista, l'endoscopiu nasale pò sguardu direttamente in parechje parti impurtanti di a cavità nasale, cum'è l'apertura di ogni sinus, diversi solchi, stenosi nascosti in i sinus è lesioni sottili in u nasofaringe.In più di u trattamentu chirurgicu, a videografia pò ancu esse realizatu à u stessu tempu, è i dati ponu esse salvati per a cunsultazione, l'osservazione di l'insignamentu è u riassuntu di a ricerca scientifica.Stu metudu hà i vantaghji di menu traumu, menu dolore durante è dopu l'operazione, funziunamentu cumpletu, è funziunamentu fine.A cirurgia endoscopica nasale ùn pò micca solu sguassà rinite, sinusite è polipi nasali, ma ancu corregge e malatie otorrinolaringoiatriali cum'è a deviazione di u septum nasale è l'eliminazione di u polipo di corda vocale, riducendu cusì a freccia di recurrenza postoperatoria.
Vantaghji:

1. Utilizendu fonte di luce LED d'alta luminosità, illuminazione di fibra di guida di luce, forte luminosità, osservazione chjara di a scena, cambiendu u metudu esternu utilizatu da i rinologi tradiziunali.È ùn ci hè micca radiazione, senza sustanzi tossichi è dannosi (cum'è: mercuriu), per evità u dannu à u corpu causatu da u mercuriu spilled da a rupture di u tubu fluoriscente.
2. L'angolo di vista hè grande.Utilizendu endoscopi da diverse anguli, u duttore pò fà una osservazione cumpleta di a cavità nasale è i sinus.
3. Alta risoluzione, senza limitazione di lunghezza focale, l'uggetti vicinu è luntanu sò assai chjaru.
4. L'endoscopiu nasale hà un effettu di magnificazione.Sposta l'endoscopiu nasale da 3 cm à 1 cm da a scena d'osservazione pò ingrandà l'ughjettu d'osservazione da 1,5 volte.
5. L'endoscopiu nasale pò esse cunnessu cù u sistema di càmera, cusì chì u metudu di u funziunamentu, a cavità di u funziunamentu è altre cundizioni ponu esse cumpritamenti visualizati nantu à u monitor, chì hè benefica per l'osservazione di u direttore di l'operazione, l'operatore è l'assistente.Cambiatu a rinologia per parechji anni, una persona ùn pò micca vede chjaramente è l'altri ùn ponu vede chjaramente, è a cirurgia d'aprenu dipende da a so propria "comprensione" di l'inconvenienti.
6. One-cliccate cattura, disignu user-friendly.Hè còmuda di portà è faciule d'operare, è integra l'acquistu di l'imaghjini, u trattamentu è e funzioni di editazione di testu.Quandu opera, pudete piglià ritratti cù e chjave.


Tempu di posta: Jul-07-2022