Chì sò l'applicazioni di l'endoscopia in u campu di a ginecologia?

Unu di i metudi chirurgici più impurtanti in ginecologia hè u dispusitivu "endoscopiu", chì permette à i medichi di osservà l'internu di u corpu senza apre u corpu.Hè custituitu da un catetere slender cù una camera miniatura è una luce à a fine.à u screnu TV.Duranti a cirurgia, u duttore farà una piccula incisione di taglia ghjustu per adattà u speculum attraversu, è 2 o più incisioni supplementari per adattà à l'arnesi stretti.I chirurghi ponu cuntrullà sti arnesi fora di u corpu, cumpresi forcipi, forbici è strumenti di sutura, è manipulate mentre vedenu l'imaghjini di u screnu per compie a prucedura.

nutizie 1
nutizie 2

In u campu di ginecologia è altri campi, chì tipu di cirurgia pò esse realizatu cù "endoscopia"?

1. "Cirurgia laparoscòpica" hè l'usu di un laparoscopiu in l'abdomen, è "cavità abdominale" si riferisce à l'area trà u fondu di a rib cage è l'anca.Questa prucedura hè aduprata per sguassà a vesícula, l'appendice o l'utru, o per fà una varietà di altre prucessi.Attualmente, ci sò laparoscopes unicu è multiportu.

2. "Cirurgia isteroscòpica" hè l'usu di un histeroscopiu in l'utru è a vagina per sguassà i clumps di tissuti anormali in l'utru o per eseguisce altre operazioni uterine è vaginali.

3. "Robot surgery", vale à dì, una machina cuntrullata da un chirurgu, cunnisciutu ancu com'è "chirurgia minimamente invasiva assistita da robot", u muvimentu maneuverable di i so arnesi hè superiore à a cirurgia cunvinziunali.

Xuzhou Taijiang Biotechnology Co., Ltd. pruduci sistemi intelligenti di càmera di endoscopiu medicale d'alta definizione è hè un integratore di pruduzzione prufessiunale.
U sistema intelligente di càmera endoscopica d'alta definizione prodotta da noi pò esse appiicata à operazioni convenzionali minimamente invasive cum'è a laparoscopia moderna, l'isteroscopia è l'urologia.

Chì sò i vantaghji di a chirurgia endoscopica?

1. Incisioni più chjuche, di solitu risultatu in parechje ferite chjuche invece di una ferita grande;2. Meno dulore è sanguinamentu;3. Recuperazione più veloce è sughjornu in spitali più brevi;4. Meno muvimentu di l'organu.

A cirurgia minimamente invasiva combina a tecnulugia avanzata è l'equipaggiu cù a saviezza sincera di i grandi medichi, chì ùn solu riduce u traumu causatu da a malatia di u paci chì richiede chirurgia, ma ancu tratta u dannu psicologicu è spirituale.A cirurgia minimamente invasiva hè a direzzione futura di a cirurgia.Sempre più tecnulugia è equipaghji novi sò aduprati in a chirurgia minimamente invasiva, facendu a chirurgia minimamente invasiva sempre più perfetta.I medichi sò ancu sempre struitu per a perfezione in a strada per risolve u dulore di i pazienti.


Tempu di posta: Jul-07-2022